Абдильдина Ардак Саденовна
"А.Байтурсынұлы атындағы №2 жалпы білім беретін орта мектеп" КММ
химия пәні мұғалімі
Қалаптастырушы бағалау оқушының үлгерімін анықтауғ арналған. Күнделікті оқу білімінің сапасын анықтап, түзетулер еңгізуге болад. Сабақтың әр кезеңінде қолдануға болады.
Рубрика: ШКОЛА-Химия | 7 класс Дата: 27.09.2023
1-тоқсан
|
Бөлім /Тақырып |
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
|||||||
|
Оқу мақсаты |
7.1.1.1Химия ғылымының нені оқытатынын білу |
|||||||
|
Бағалау критерий |
Білім алушы
|
|||||||
|
Ойлау дағдылардың деңгейі |
Білі және түсіну |
|||||||
|
Тапсырма
Химия пәні - .... мен олардың ...., заттардың бір-біріне .... және осы айналумен қабаттаса жүретін ... туралы ғылым. Тіректі сөздер: айналуы, қасиеттері, заттар.
ас тұзы, парта, шыны, терезе, күміс, алтын алқа, орындық, фосфор, кесе, оттек.
1-сарамандық жұмыс «Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техника және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» Құрал-жабдықтар: сынауық, тұрғы, спіртшам, қысқыш,кәрлен табақ, қысқыш, сүзгі қағаз, колба, тамшшуар, термотетр, химиялық стақандар, сынауық ұстатқыш. Жұмыс барысы:
Қортынды_______________________________________________________ Дескриптор Білім алушы
|
||||||||
Бөлім/Тақырып |
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
|
|||||||
Оқу мақсаты |
7.1.1.2 Химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну |
|
|||||||
Бағалау критерииі |
Білім алушы
|
|
|||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну |
|
|||||||
Тапсырма
Су Қышқыл Қышқыл Су Жауабы: А________ ; В__________. б). Таңдаған суретті ереже бойынша түсіндіріңіз. ____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
|||||||
А) химия кабинетінде және зертханада тәжірибелер мұғалім немесе _____________________________________________________________ Б) Жұмысқа тек қана таза, _____________________________________________________________ В) Заттың иісін танып білу үшін ыдыстың ауызынан _____________________________________________________________ Г) Жұмыс аяқталғаннан кейін жұмыс орнын ____________________________________________________________ .
|
|
||||||||
1-Зертханалық жұмыс
Заттар мен қосылыстарын салыстыру
Реактивтер мен құралдар: темір ұнтағы, күкірт, темір сульфиді, су, тұрғы, сынауық ұстатқыш, магнит, сынауық, спіртшам, сүзгі, кәрлен табақша, шыны таяқша, шпатель, құйғы, сіреңке.
Жұмыс барысы:
1.Берілген темір, күкірт, темір сульфидін қарап, сипаттамасын кестеге толтырыңыз.
2.Темірді және күкіртті салып шыны таяқшамен араластырыңыз.
3. Темір, күкірт және сульфидке магниттің әсерін зертте.
4. Суды әр үлгіге құйып, таяқшамен араластырып қойыңдар. Өзгерістерге назар аударыңыз.
5.Әр үлгіні қыздырыңыз. Бақылағаныңызды кестеге толтырыңыз.
Дескриптор |
Білім алушы |
|
-темір, күкірт, темір сульфидін қарап, сипаттайды; - темір және күкіртті араластырады; -темір, күкірт және сульфидке магниттің әсерін зерттейді; .суды әр үлгіге құяды; -әр үлгіні қыздырады; - бақылағанды кестеге толтырады. |
Бөлім/Тақырып |
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
7.4.1.1 Элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Білім алушы
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіндіру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма
Химиялық элемент_____________________________________________ Қоспа________________________________________________________ Қосылыс______________________________________________________ б) Қоспа мен қосылыстың ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіріңіз ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ 2. а). Таза заттар мен қоспаларды бөліп жаз. ас тұзы, қышқыл ертіндісі, ауа, сүт, шырын, алтын, сода, газдалған су. б). Таза заттар мен қоспаларға бөліп жазған себебін түсіндір. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дескриптор |
Білім алушы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім/Тақырып |
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
7.4.1.2 Таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дескриптор |
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ауа, алюминий балқымасы, хлор ертіндісі, газдалған су, қант, шырын. б). Қоспаларға жататын себебін түсіндір.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дескриптор |
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім/Тақырып |
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
7.4.1.3 Элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түстініктерін ажырата алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма 1. Қоспа мен қосылыстың ұқсастығы мен айырмашылығын сәйкестендір.
2. Төмендегі берілген келесі заттарды элемент, қоспа, қосылыстарға жіктеңіз: күкірт, иіс газы, ауа, магний, су, әктас, ас тұзы, тұз ертіндісі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім/Тақырып |
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
7.4.1.5 Қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу 7.4.1.6 Қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма
2- Зертханалық жұмыс «Ластанған ас тұзын тазарту» Құрал-жабдықтар: құм, дистилденген су, ас тұзы, тұрғы, шыны стақан, шыны таяқша, кәрлен ыдыс, сүзгі қағаз, спіртшам. Жұмыс барысы:
____________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Экспериментті жоспар бойынша жасап, кестеге бөлу әдістерін толтырыңыз
3. Қорытынды жазыңыз. ________________________________________________________________________________________
|