Комарова Айжан Комаркызы
"Жезқазған бизнес және көлік колледжі" ЖММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты Мәтіндегі негізгі ойды атықтау, көтерілген мәселелерге баға беріп мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу. Белгілі бір тақытып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу
Рубрика: КОЛЛЕДЖ-Общественные науки | 1 курс Дата: 09.12.2022
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндегі негізгі ойды атықтау, көтерілген мәселелерге баға беріп мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу. Белгілі бір тақытып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Мәтіндегі негізгі ойды аяқтап, мәселеге баға бере біледі Белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп талғаммен қолданады. |
||||||||||||||
Тілдік міндеттер |
Түрксіб теміржолы. Тұлпар-Тальго ұғымдарымен жұмыс. |
||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Темір жол туралы білімдері бар, Тұлпар–тольго сөз мағыналарын біледі |
||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Дерек көздері |
|||||||||||||
Сабақтың басы
Ортасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Студенттермен амандасу. Студенттер зейінін сабаққа бұру . ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Абай Құнанбаев өмірі шығармашылығы ?
Неге біз Абай Құнанбаевты лирик ақын дейміз? Студенттер ойын тыңдау ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық Алғашқы пойыздардан қазіргі пойыздардан қандай айырмашылығы бар? Түрксіб темір жолы жайлы не білесің? Студенттер ойын тыңдау IV Жаңа сабақ Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті бөлімі бойынша «Түрксіб теміржолы. Тұлпар-Тальго. Сөз дәлдігі.» тақырыбымен танысамыз. Мен бүгінгі сабақты Н.Ә. Назарбаевтың мына сөзімен бастағым келіп тұр. «Іздеген сайын табылып, игерген сайын көбейе беретін бір ғана қазына – бұл индустрия мен инновация» Сөздік жұмыс: Индустрия - – өндірісті (өнеркәсіпті), қандай да бір түрдегі тауарларды (оның ішінде тауар ретінде көрсетілетін қызметтерді) өткізуді, сондай-ақ аралас секторларды қамтитын қызмет саласы, экономика секторы. XIX ғасырда және ХХ ғасырдың бірінші жартысында өнеркәсіп Индустрия тұжырымдамасының жалғыз мазмұнын құрады, өйткені индустрияландыру процесі алдымен жұмыс күшін біріктіру және басқаруды орталықтандыру қажет болған экономика салаларын қамтыды. Алайда ХХІ ғасырдың басында «индустрия» ұғымы металлургияға да, туризмге де, тамақ немесе мата өндірісіне де, киноға да бірдей қолданыла бастады. Инновация - адам өмірінің салаларын жаңарту үшін бұрын қолданылмаған идея, жаңа білімді игеру мен игеруге интеллектуалды шешімді инвестициялаудың нәтижесі. Сөз дәлдігі немесе айқындығы дегеніміз – сөздің шынайы өмірдегі заттар мен құбылыстардың атауларына барынша дәлме-дәл келуі. Сөздің дәлдігі, бір қарағанда, сөздің дұрыстығына ұқсас көрінеді. Түрксіб теміржолы. 1) Тыңдалым мәтінмен жұмыс
Дескриптор:
2)Мәтінмен жұмыс. Сканерлеу әдісі Тапсырма Мәтіндерге көз жүгірте отырып, ондағы негізгі ойды анықта. Мәтінде қандай мәселе көтерілді? 1 топ 2012-2012 жылдар аралығында «Жолаушылар тасымалы» үшін 436 АҚ вогон жасап,жеткізді.2015 жылы шанағының неі кеңейтілген вогондар өндірісі қолға алынды.2020 жылыға дейін осындай сериялы 603 вогон шығару жоспарланған Испанияның «Patetg Talgo» фирмасы шығарған вогондардан жасақталған «Тұлпар Тольго» пойызы Алматыдан Астанаға дейін жолды 13 сағат ішінде жүріп өтеді. Теміржолдың кейбір бөліктерінде бұл пойыздың жылдамдығы-160 км/сағат. 2 топ Теміржол машиналарын жасау саласының өсім қарқыны мен жүргек қозғалысты дамыту бағдарламасы іске асты. Тольго вагондарын шығаратын зауыт салып, өнімдері елімізде кеңінен пайдаланыла бастады.Теміржол саласы үшін электровоздар мен тепловоздар ғана емес заманауи жүк және жолаушы вогондары да өзімізде жасалды. Қазір олар түрлі бағыттарда жолаушы таситын жүргек пойыздарда пайдаланады. Кәсіпорынның өндірістік орынжай жалпы аумағы -31 мың шаршы метр, өндірістік қуаты жылына 150 вогон. Еуропалық стандарттарына сай озық технологиялар мен материалдарды қолдану пойыздың сағатына 200 шақырымға дейін жылдамдыққа жүреді. Дескриптор:
3 тапсырма Венн диаграммасы Түрксіб темір жолының салынуы Жезқазған -Бейнеу жолы Дескриптор: Мәтінді мұқият тыңдай алады Көтерілген мәселені салыстыра алады. |
Тірек сызба
Экраннан жылдар беріледі .
Дәптермен жұмыс
Бейне ролик №1 Индустрия және түрксіб темір жолы жайлы бейне ролик
Тыңдалым мәтін Бейне ролок
Жеке карточка
Бейнеролик ұсынылады |
|||||||||||||
Сабақтың соңы
|
V Қорытындылау Рефлекция: «Кері байланыс» Ойды аяқтау - Бүгін мен білдім -Мен үйрендім -Қолымнан келді Қиындық турдырды. VI Үй тапсырмасы. «Теміржол – ел экономикасының тұғыры» тақырыбында аргуметті эссе жазыңдар. Сөз саны 100-120 VII. Бағалау |
Эссе Бағалау парақшасы |
|||||||||||||