Навигация

Үлгілі оқушы

Абильмажинова Айнур Темиртасовна
"№ 5 орта мектебі" КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Ынтымақтастық оқушының ептілігін дамыту арқылы үлгілі болуға бағыттау • ҚБ «Aуa рaйы» әдісі. Oқушылaр өздерінің нe түсінгeндeрін эмoциялaрын смайликпeн көрceтeді бeрeді. • ҚБ. . «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi тoппeн aқылдaсып, тaқырып бoйыншa үш құнды пiкiр aйтaды • ҚБ. «Бoрт жyрнaлы» әдiсi кeзiндe өзi бiлгeн aқпaрaт пeн сaбaқ бaрыcындa aлғaн aқпaрaтtaрын кecтeгe жaзa oтырып, өз бiлiмiн бaғaлaйды.


Скачать файл

Рубрика: ШКОЛА-Казахский язык | 4 класс Дата: 26.11.2022


Фрагмент для ознакомления

 

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары

О. 4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

А/4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту

Сабақ мақсаттары

 

Барлық оқушылар: мәтінді іштей оқиды, түсінеді;

Басым бөлігі: қажетті ақпаратты табады, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады

Кейбір оқушылар: қажетті ақпаратты белгі қойып оқиды;

Бағалау критерийі

  • мәтінді іштей оқиды, түсінеді, қажетті ақпаратты табады;
  •  айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту;
  • қажетті ақпаратты белгі қойып оқиды;

Тілдік мақсаттар

  • Оқушылар орындай алады: мәтінді іштей оқып, қажетті ақпаратты табады;
  • Негізгі сөздер мен тіркестер: айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады;

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық оқушының ептілігін дамыту арқылы үлгілі болуға бағыттау

Тақырып бойынша алдыңғы білім

 Әдепті бала, жомарт, адал қасиет, ұқыпты

Пәнаралық байланыс

дүниетану, өзін-өзі тану

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, талдау

 

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

 

Сабақтың басы

3 мин

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

7 мин

 

 

 

 

9 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

7 минут

 

 

 

 

Психологиялық ахуал.

«Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру.

Ширату жаттығалары «Пазл әдісі» арқылы оқушылар тақырыпты және мақсатын ашады.

1 тапсырманы «Конверт» әдісі оқушыларға конверттегі мәтіндер таратылады.

Жұмыс түрі: топтық

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • мәтінді іштей оқиды, түсінеді қажетті ақпаратты табады;

 

  • Мәтінді іштей оқиды;
  • Мазмұнын түсінеді;
  • Қажетті ақпаратты табады;

ҚБ «Aуа райы» әдісі смайликтер арқылы оқушылар көңіл күйлерін көрсетеді

2 тапсырма «Жұппен жұмыс» әдісі арқылы мәтіннен алынған сөздерді тауып, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар (мейірімді, тәртіпті, жауапты т.б) сөздерді дұрыс айту. Оқушылар өзара жұмыстарын тексерді

Жұмыс түрі: жұптық

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту;

 

  • айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді табады;
  • айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады

ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі

3 тапсырма. «Көрсет және әңгімеле» әдісі негізінде оқушы мәтінді оқи отырып, қажетті ақпаратты белгілейді.

Жұмыс түрі: жеке

Барлық оқушылар: мәтінді оқиды

Басым бөлігі: жетекші сұрақтар қою арқылы қажетті ақпаратты табады

Кейбір оқушылар: қажетті ақпаратты белгілейді

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • қажетті ақпаратты белгі қойып оқиды;

-қажетті ақпаратты табады;

-белгісін қойып оқиды;

ҚБ «Борт журналы» әдісі (өзін-өзі бағалау) әдісі

Маған не белгілі еді?

Қандай жаңалық білдім?

 

 

«Кері әсер парағы» әдісі

Оқушының аты, тегі___________________________________

Сабақ не туралы болды?________________________________

_____________________________________________

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?____________________________

Не қиындық тудырды?_________________________________

_____________________________________________

 

Ресустар

httрs://www.gооglе.сот/url?sа=і&sоurсе=ітаgеs&сd=&vеd=2аhUKEwjd8ZrрxYrlAhXxs4sKHXG_CеgQjRx6BAgBEAQ&url=httрs%3A%2F%2Fvіdеоurоkі.неt%2Frаzrаbоtkі%2Fbdіldа-t-zhіbаіеv.htтl&рsіg=AOvVаw1BL5оj6іLB0іEрfоVxLе_K&ust=1570551307753998

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

httрs://www.gооglе.сот/url?sа=і&sоurсе=ітаgеs&сd=&vеd=2аhUKEwjg6рqсоYнlAhUKуKYKHе6CB9kQjRx6BAgBEAQ&url=httр%3A%2F%2Fwww.туshаrеd.ru%2Fslіdе%2F1344299%2F&рsіg=AOvVаw0XрdqSOQJqlMRsн0SурDzb&ust=1570507158584640

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсврманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Тапсырмаларды берген кезде оқушылардың жеке қабілеттері мен қабылдау деңгейіне қарай тапсырмаларды саралап қолданамын.

  • Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға: жетек сұрақтар қоя отырып, білімдерін нақтылаймын.
  • орта қолдауды қажет ететін оқушыларға: пікірталасқа тарту мақсатында қосымша сұрақтар қоямын. Үлгі парақшаларын бере отыра, қолдау жасаймын.
  • Aз қолдауды қажет ететін оқушыларға: мысал келтіреді, дәлелмен жеткізуді, қорытынды жасауды ұсынамын
  • ҚБ «Aуа райы» әдісі.

Oқушылар өздерінің не түсінгендерін эмоцияларын смайликпен көрсетеді береді.

  • ҚБ. . «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі топпен ақылдасып, тақырып бойынша үш құнды пікір айтады
  • ҚБ. «Борт журналы» әдісі кезінде өзі білген ақпарат пен сабақ барысында алған ақпаратtарын кестеге жаза отырып, өз білімін бағалайды.

Пәнаралық байланыс: дүниетану, өзін-өзі тану

· Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Cыныптың қауіпсіздік ережелерін сақтайтын. Oқушыларға жеткілікті мөлшерде тапсырмалар, ширату жаттығуларын жоспарлаймын.

Құндылықтардағы байланыс. Тарих, мәдениет және тілдің тұтастығы. (6 құн-дылық) «Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім» httрs://strаtеgу2050.kz/неws/5099/

 

 

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары қолжетімді ма?

Оқушылар бүгін не үйрендім?

Сабақ ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебін ауытқу болды ма?

Жопарға қандай өзгеріс енгізілді?

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақты сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз

 

Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1;

2;

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер ед і(оқыту мен оқуға қатысты)?

1;

2;

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкен ақпарат білдім?

 

 

       

 


Скачать файл