Навигация

І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасы (үзінді)

Балданбаева Сауле Рахмашевна
"№41 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Сабақтың мақсаты І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасын және «Бозінген» күйін тыңдау арқылы екі өнер туындысын салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасай отырып, ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогты үйлестіріп ,тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады.


Скачать файл

Рубрика: ШКОЛА-Казахский язык | 11 класс Дата: 11.12.2023


Фрагмент для ознакомления

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Т.11.1.4.1 Көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет)салыстырып тақырып ортақтығына сипаттама жасау.

А.11.2.2.1 Ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогты үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату.

Сабақтың мақсаты

І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасын және «Бозінген» күйін тыңдау арқылы екі өнер туындысын салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасай отырып, ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогты үйлестіріп ,тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады.

Барлық оқушылар орындай алады:

 

І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасын және «Бозінген» күйін тыңдау арқылы екі өнер туындысын салыстырып, тақырып ортақтығына алдын ала берілген тірек сөздер арқылы сипаттама жасай отырып, ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогты үйлестіріп, берілген шаблондар арқылы отырып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады.

Көпшілігі орындай алады:

 

 

І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасын және «Бозінген» күйін тыңдау арқылы екі өнер туындысын салыстырып, тақырып ортақтығына алдын ала берілген сұрақтарға жауап беру арқылы сипаттама жасайды, ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогты үйлестіріп, берілген сұрақтарға жауап беру арқылы қарым-қатынас орнатады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

 

І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасын және «Бозінген» күйін тыңдау арқылы екі өнер туындысын салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасай отырып, ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогты үйлестіріп ,тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

Басы

2 мин

 

2 мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасып, түгендеп, назарларын сабаққа аудару.

Сыныпты мозайка құрастыру арқылы 3 топқа бөлу:

1-топ «Күйші»

2-топ «Қобыз»

3-топ «Бозінген»

«Миға шабуыл» әдісі.

-Қандай адамның бейнесі және бұл адамның қолында қандай музыкалық аспап бар?

-Қобызбен не орындайды?

-Күй деген не? Ол туралы не білеміз?

-Күйші деген кім?

-Қандай күйшілерді білесіңдер?

-Бүгінгі біздің жаңа тақырыбымыз да осы күй өнері туралы болмақ.

Оқушылар өз ойларын айта отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

«Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушылар шенберге тұрып, бір-біріне бүгінгі жаңа сабаққа жағымды тілектер айтып, сәттілік тілейді.

 

Оқушылар интербелсенді тақтада берілген суретке қарап, сұрақтарға жауап береді

Күй - қазақтың домбыра, қобыз сияқты ұлттық аспаптарымен орындалатын шығарма.

Күйші – күйді орындаушы, халыққа жеткізуші адам

Күйшілер: Құрманғазы Сағырбайұлы, Дина Нұрпейісова, Қаршыға Ахмедияров, Айгүл Үлкенбаева, т.б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолпаштау сөздері

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, слайд А3 парағы

Сабақтың ортасы 27 мин

1 мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

1 мин

1-тапсырма.Тыңдалым алды жұмыс

 

«Қос жазба күнделігі» әдісі. Бір бағанға сөз екінші бағанға сөздердің мағынасы жазылады.

Мұғалім интерабелсенді тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді синонимдерімен қатар береді.

Жаңа сөздер

Синонимдері

Аудармасы

1.Маңғаз

Керенау

тәкапар

Важный,

Гордый

2.Боталау

бота табу

Родить верблюженка

2.Зарлау

еңіреп жылау, боздау

Плакать

3.Байсалды

байыпты, салмақты

Серьезный

4.шытырман

 

Запутанный, сложный

5.қағида

ереже

Правило, принцип

Тыңдалым тапсырмасы:

Оқушылар І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасы мен «Отырар сазы» оркестрінің ойнауындағы «Бозінген» күйін бейне жазба арқылы тыңдайды. Венн диаграммасына түсіреді.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

«Ойлан Жұптас. Пікірлес» стратегиясы

Ақынның күйді қалай сипаттағанын анықтайды (Әр баланың алдына стратегия кестесі беріледі).

Ақынның күйді сипаттауы

Дәйектеу

1. Күй кейде өжет

 

2. Күй кейде долы

 

3. Күй кейде паң

 

4. Күй кейде дарқан

 

5. Күй кейде сергек

 

 

 

2-тапсырма «Күй құдіреті» атты ғылыми мәтін және «Күй өнері» тақырыбындағы кәсіби мәтіндерді оқып танысады. Оқушыларға мәтіндер қандай аудиторияға арналды деп ойлайсыңдар? Неліктен? .. деп сұрақ қоя отырып, ойларын

«ПОПС» әдісін қолдану арқылы дәлелдеуге тапсырма беріледі:

1. «Менің ойымша,...»

2. «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

3. «Оны мен мына деректермен, мысалдармен түсіндіре аламын....»

4. «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім...»

Мәтінде айтылған ойды жалғастырып, монологқа әкелемін.

Саралау тапсырмалары.

Ерекше қабілеті бар оқушылар: мәтінге сүйеніп, жұп болып өзара диалог құрады

Көпшілік оқушылар: «Сұраққа жетіп ал» әдісімен мәтіннің бөлімі бойынша сұрақтар құрастырып, сұрақ қояды.

Ерекше қажеттілігі бар оқушылар: оқылым мәтіні бойынша оқушылар тобы құраған сұрақтарға жауап береді.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды:

1 жұлдыз «өте жақсы болған ...»

2 жұлдыз «осы жері жақсы болды...»

1 тілек «осы жерін ... толықтыруды қажет етеді»

 

 

 

Аудармасымен танысып, сөздер мен сөз тіркестерінің айтылу және жазылу нормаларына мән беріліп, қайталайды, сөздік дәптермен жұмыс жасалады.

 

 

 

 

 

 

1. Ерекше қажеттілігі бар оқушылар: «Күй» поэмасы мен «Бозінген» күйіннің оқиғасын, басты кейіпкерлерін, шығарманың негізгі ойын Венн диаграммасында салыстырып, алдын ала берілген тірек сөздер арқылы тақырып ортақтығына сипаттама береді.

2. Көпшілігі: Венн диаграммасында салыстыру үшін жетекші сұрақтар беріледі.

3.Ерекше қабілеті бар оқушылар: «Күй» поэмасы мен «Бозінген» күйіннің оқиғасын, басты кейіпкерлерін, шығарманың негізгі ойын Венн диаграммасында салыстырып, өз бетінше тақырып ортақтығына сипаттама береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға жауап іздеп, оқылымнан алған білімдерін толықтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Шапалақ» әдісі

 

 

 

 

 

 

Дискриптор:

- Оқушылар І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасы мен «Отырар сазы» оркестрінің ойнауындағы «Бозінген» күйін тыңдайды, «Күй» поэмасы мен «Бозінген» күйін Венн диаграммасы арқылы салыстырып ,тақырып ортақтығына сипаттама береді – 2ұп.

Екі шығарманың айырмашылығын жазады-2 ұп.

Дискриптор:

-шығармадан ақынның күйді сипаттауын табады, әр сөздің дәйегін келтіреді. 5-ұп.

 

Қ.Б «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.

Дискриптор

- күй туралы ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп «ПОПС» әдісін тиімді қолданады 5-уп

-мәтінге сүйеніп жұп болып диалог құрайды, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданады;2-ұпай

-мәтінге сұрақтар дайындайды 2-ұпай

Құрастырылған сұрақтарға жауап беріп, қарым-қатынасқа түсе алады. 2-ұпай

 «Бас бармақ» арқылы оқушылар бір бірінің жауаптарын бағалайды.

«Слайд3

Қазақша-орысша сөздік.

Қазақ тілінің түсіндірмелі сөздігі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 4

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы 6мин

 

3 мин

 

 

2 мин

 

1 мин

«Шеринг» ой бөлісу әдісі. Оқушылар шеңберге тұрып, кезекпен бір-біріне қобызды ұсыну арқылы жаңа тақырып бойынша ойларын жеткізіп, сабақты қорытындылайды.

Рефлексия. Кестені толтырып, алған білімдеріне қорытынды жасайды

Білемін

Білгім келеді

Білдім

+

+

+

Үй жұмысы

QR сілтеме арқылы берілген шығармаларды тыңдап, «Қазақтың күйі-қазақтың жаны» тақырыбында әңгімелеу.

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы бойынша балл қояды

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Скачать файл