Навигация

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын дамыту 10-11 сыныптарға

Амантаева Гульфарида Керимбиевна
Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің "№2 жалпы білім беретін мектебі" КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ахметчина Дидар Казкенқызы
Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің "№2 жалпы білім беретін мектебі" КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қазақ тілінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бүгінгі күнде басты мәселе болып отыр. Ең алдымен, оқушылар меңгеруі тиіс деп танылған қазақ тілінен берілетін білім мазмұны арқылы оқушылардың тілдің кумулятивтік қызметін меңгеруі арқылы өзін-өзі тануы, тілдік санасы жетіліп, тілдік тұлға ретінде қалыптасуына игі ықпал ететін педагогикалық теориямен шектестіріп оқыту жайлы айтылған. 10-11 сыныптарда оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда қазақ тілінің функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан меңгертілуі басты орында болуы керек. Қазіргі қазақ мектептеріндегі қазақ тілі əлі де болса, формалдық грамматика логикасы негізінде оқытылып келеді. Оның салдары - меңгертілетін таза грамматикалық ережелер мен сабақта, сабақтан тыс орындалатын жаттығулардағы тілдік талдаулардың оқушылардың күнделікті өмірінде қажетін атқара алмауына əкеліп отыр


Скачать файл

Рубрика: СТАТЬИ Дата: 20.05.2022


Фрагмент для ознакомления